Tuesday 20 September 2011

DR. HEALTH 9000- MESIN TERAPI TERBAIK, TERHEBAT, PALING BANYAK FUNGSI & PALING LASAK

 
MESIN TERAPI ELEKTROSTATIK Dr. HEALTH 9000
Pengguna yang Bijak adalah pengguna yang bijak membuat pilihan dan penilaian. Dr. Health 9000 adalah satu-satunya mesin terapi yang mempunyai fungsi high potential 9000V, negative potential -9000V dan light wave energy untuk membuang lemak dan kolestrol. Fungsi high potential 7000V atau bawah 9000V kurang berkesan untuk digunakan.











MESIN TERAPI ELEKTRIK STATIK 6 FUNGSI - FISIOTERAPI MEDAN ELEKTRIK (HIGH POTENTIAL, NEGATIVE POTENTIAL, LIGHT WAVE ENERGY, LOW VOLTAGE, ACUPUNCTURE, MAGIC PEN)  MESIN TERAPI ELEKTROSTATIK ini menggunakan 60 gegaran per saat dan 9000V untuk membersih saluran darah, menguatkan sistem Imun dan menyelaraskan sistem saraf yang tidak terkawal. 3 Pihak tidak boleh membuat Terapi-Orang yg mempunyai bateri dlm jantung, kanser yang telah disahkan doktor, dan perempuan mengandung.


Alamat: 34-A, 1 st Floor, Jalan Jernai 4, medan Idaman, Jalan Gombak, Kuala Lumpur.
Tips: 10 minit daripada plaza tol gombak-karak, 5 minit daripada uptown danau kota, berdekatan plaza idaman, belakang pasaraya Ong Tai Kim Gombak dan KFC/McD Gombak. 5 minit dari UIA. 500 Meter daripada Uptown Danau Kota. 5 minit daripada Gombak Setia. Kedai ada Signboard Golden Wellness.
















dilengkapi dengan:
a)Energy Cuision untuk 2 orang boleh duduk- dan boleh ditambah sehingga boleh duduk dalam 1 terapi-8 orang
b)Sleep Energy Cuision- Untuk terapi sewaktu tidur
c)magic Pen dua Jenis-roller type dan acupuncture type
d)penebat kaki transparent-tidak perlu beli penebat kaki lagi
e)Kain pengalas 'energy cuision'- boleh dibasuh jika pad kotor dan berfungsi menghalang daripada 'energy cuision' calar-calar atau rosak
f)buku manual dan warranty card
g)Kos penghantaran percuma seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Pembayaran:
a)CASH
b)CREDIT CARD
c)ANSURAN KAD KREDIT 12 BULAN

Keberkesanan Mesin?
a)Kami ada membuka beberapa center untuk menguji keberkesanan mesin. Mesin yang dijual telah diuji keberkesanannya dibeberapa tempat 5 tahun sebelum mesin dipasarkan.Sudah tentu mesin kami mempunyai keberkesanan yang sama dengan mesin yang jauh lebih mahal terutama daripada mesin buatan jepun kerana teknologi dan piawaian kualiti telah dipantau.
b)Mesin kami diinsurankan dengan liability insurance RM 2 Juta oleh MULTI-PURPOSE BERHAD yang sudah semestinya melibatkan permantauan kualiti secara keseluruhan.




Sebarang urusan hendaklah melalui:

Golden Wellness Marketing(M) Sdn. Bhd Print


34-A, 1st Floor, Jalan Jernai 4,
Medan Idaman Business Centre,
Batu 5 Jalan Gombak,
53100, Gombak, Kuala Lumpur,
Malaysia

+603 4021 0155
+603 4021 0512
Setiap hari : 9.00pg-6.00ptg

Tip-tip memilih mesin terapi elektrostatik untuk dijadikan bisnes:
a)Mempunyai HQ dan tempat service. Ini adalah penting kerana sebarang urusan seperti warranty dan pembaikan hendaklah mempunyai HQ untuk dijadikan tempat rujukan.
b)Ada Warranty
c)Mempunyai kepakaran dan tenaga kerja- contohnya mesin hendaklah mempunyai tenaga kerja yang pakar contohnya engineer dalam sebarang urusan pembaik-pulihkan mesin sekiranya berlaku kerosakan akibat kecuaian atau sebagainya walaupun selepas warranty tamat syarikat mengenakan charge yang berpatutan untuk urusan pembaik-pulihkan.
d)Latihan dan training- Golden Wellness Academy akan membantu sekiranya anda bercadang hendak menjadi ejen syarikat atau sebagainya.
e) Service yang baik

Anda boleh datang ke HQ kami untuk sebarang Rujukan.
l



Fungsi-Fungsi Paling Banyak dimiliki oleh Dr. Health 9000:
a)High Potential: 1500V, 3500V, 6000V, 9000V (4 Gelombang berbanding dalam pasaran 3 gelombang sahaja 3000 V, 6000V, 9000V)
b) Negative potential: -1500V, -3500V, -6000V, -9000V (4 gelombang dan maximum output -9000V berbanding pasaran yang menggunakan 3 gelombang -1500V, -3000V,-4500 V serta maximum output -4500V sahaja)
c)Light wave energy- yang menggunakan 72,000 Hz untuk membuang lemak dan kolestrol dalam darah secara menyeluruh dengan lebih berkesan berbanding high potential dan negative yang lebih tertumpu pada saluran darah dan saraf)
d)low voltage- Untuk rawatan tidur selama 6 jam digunakan bersama pad tidur yang didatang khas untuk digunakan pada masalah kesihatan tertentu)
e)acupuncture-merangsang titik-titik acupoint yang tertentu dalam kaedah perubatan silam sejak 3000 tahun dahulu
f)magic Pen-digunakan dalam keadaan tertentu bagi melegakan kebas, sakit-sakit badan, bisa-bisa, sakit lutut, dll
g)Negative Ionizer plasma cluther-pembelian berasingan
h)fungsi automatic mode yang mana 'peak' atau output voltage berubah daripada 3000 kepada 6000 kepada 9000 mengikut masa ke masa.

Ramai Yang keliru membezakan fungsi-fungsi high potential, negative, low voltage, acupuncture. Ada jurujual mengatakan semua fungsi adalah sama. Semua mesin terapi adalah sama. atau semua mesin adalah sama. Ada yang mengatakan mereka yang terbaik walaupun mempunyai satu fungsi sahaja. Sebenarnya jawapan itu tidak benar sama sekali. Jika ada membuat kajian terhadap fungsi-fungsi ini, anda akan temui jawapan-jawapan yang berbeza. Contohnya High Potential memerlukan voltan sehingga 9000V dengan 60 gegaran per saat untuk berfungsi semaksimum mungkin, begitu juga negative potential memerlukan -9000V dengan 60 gegaran per saat untuk berfungsi semaksimum mungkin. Ada mesin jepun yang bernilai sehingga belasan ribu ringgit mempunyai fungsi high potential sahaja. Ada mesin jepun yang mempunyai fungsi negative potential sahaja bernilai belasan ribu ringgit. Ada light wave energy sahaja yang mempunyai 72,000 getaran per saat untuk meninggirkan kolestrol jahat dalam darah. Ada mesin Jepun yang mempunyai fungsi voltan untuk digunakan pada masa tidur sahaja. Langkah yang paling bijak pihak Golden Wellness lakukan adalah menggabungkan semua jenis fungsi yang terdapat dipasaran Jepun. Dan anda boleh gunakan dengan menggilir-gilir fungsi, supaya rawatan lebih berkesan dan untuk mengelak keimunan pada diri sendiri. Semakin banyak fungsi, semakin berkesan sesuatu rawatan.

Sebelum membuat keputusan membeli mesin terapi, langkah paling bijak anda lakukan adalah memastikan:
a)Fungsi high potential mempunyai output tertinggi sehingga 9000V
b)Fungsi negative potential mempunyai output tertinggi sehingga -9000V
c)mempunyai fungsi light wave energy atau di Jepun lebih dikenali 'high frequency' kerana trend mesin daripada jepun sekarang semua mempunyai fungsi High Frequency disamping fungsi high potential atau negative potential
d)mempunyai rawatan untuk tidur
e)mempunyai electronic pen 2 jenis-roller type dan acupuncture type.

Jika anda penguna yang bijak, anda pasti dapat membezakan fungsi-fungsi tersebut.






Teknik menggunakan MAGIC PEN:
Gosak dan fokus di tempat sakit dan tertentu sahaja selama10-30 minit.

Yang penting buat hari-hari. Teknik betul sangat diperlukan. Sila belajar betul2 daripada SALES PRESENTATIVE.
disini disertakan rawatan minimum yang anda perlukan untuk rawatan terapi ini menunjukkan kesan..

KATEGORI BIASA: 2-3 minggu
KATEGORI SEDERHANA: 3-4 minggu
KATEGORI SAKIT: 2-3 BULAN
Makin murah.. Makin HEBAT. DR. 9000 bukan lagi nama asing dikalangan jenama produk- produk kesihatan pilihan masyarakat dunia. Alat ini telah banyak membantu manusia seluruh dunia dalam menjalani kehidupan dalam keadaan sentiasa sihat dan sempurna.Keupayaanya untuk melancarkan peredaran darah melalui getaran elektrik telah terbukti sejak awal penghasilannya.Melalui penggunaan Dr. 9000 ianya bukan sahaja menjimatkan puluhan ribu ringgit bahkan ianya tidak membebankan pesakit kerana ianya dapat dilakukan hanya dirumah.

Ciri-ciri- 3 FUNGSI:
HIGH VOLTAGE-9000V
TAHAN LASAK & DIHEMPAS TIDAK PECAH
BERASAL DARIPADA JEPUN TAPI MEMINDAHKAN OPERASINYA KE MALAYSIA KERANA TENAGA KERJA YANG SANGAT MURAH BERBANDING JEPUN
LEBIH BANYAK FUNGSI DARIPADA MESIN TERAPI LAIN YANG HANYA ADA 1 FUNGSI SAHAJA
KAJIAN DI CENTER KAMI- TERAPI PERCUMA. LEBIH 30,000 ORANG DIUJI LEBIH 40% KES2 BIASA MENUNJUKKAN PERUBAHAN KE ARAH PEMULIHAN SELEPAS 2 MINGGU. LEBIH 80% KES LAMPU MERAH MENUNJUKKAN KESAN PERUBAHAN KEARAH PEMULIHAN SELEPAS 2 BULAN. DAN SELEBIHNYA SELEPAS 4-6 BULAN BAGI KES YANG TERLALU 'BERAT'.
Bertindak melalui 3 cara, iaitu :-
1) Membersihkan Saluran Darah
2) Meningkatkan Daya Ketahanan Badan
3) Menyelaraskan Sistem Saraf Tak Terkawal
ACCESORIES OF DR HEALTH 9000
pad penebat kaki, energy cuision, sleep cuision, magic pen acupuncture and roller type
Aug 25, '09 6:26 PM
for everyone



































KLIK PADA LINK BLOG DIATAS UNTUK MELIHAT KESELURUHAN GAMBAR.
Ini adalah accessories yang disediakan.

Kelebihan membeli Dr. Health 9000 adalah:
a)pad penebat kaki diberikan sekali sewaktu pembelian. Pad kaki transparent ini lebih berkesan kerana pad penebat kaki yang diperbuat daripada plastik adalah lebih baik daripada getah untuk mengelak kebocoran
b)Dilengkapi sleep energy cuision untuk rawatan sewaktu tidur
c)Dilengkapi dengan 2 pad duduk dan pelapik kain bewarna keemasan
d)Dilengkapi dengan magic pen 2 jenis iaitu acupuncture dan roller type

No comments:

Post a Comment